pondělí 13. října 2014

Nečekaný balíček - opět štětce :-)



 

AHOJ, AHOJ,

 
 
 
Krásný pondělní večer přeji.
 
 
Dneska dopoledne mě čekalo jedno milé překvapení a to v podobě balíčku z Asie.
 
Ani jsem si neuvědomila, že jsem si pořídila dvě totožné sady štětců na obličej a oči.
 
Nevadí, štětce velice dobře poslouží jako dárek. :-))
 



Takto vypadal balíček.
 


Sada štětců přišla v pruhované taštičce, což mě mile překvapilo.
 


Navíc, taštička se dá upotřebit i pro jiné účely. :-)
 



Sadu jsem pořídila http://www.dresslink.com/ a vyšla mě na cca 186Kč. Cena poměr kvalita je výtečná. Mohu za sebe doporučit.
Lepší jsou štětce na plet, ty na oči jsou příliš humpolácké, ale za tu cenu :-))
Jediné, co je úskalí, je doba dodání, čekala jsem na zásilku zhruba měsíc.
 
 
 
Tak to je ode mne vše a zajímalo by mne, jestli máte zkušenost s asijskými e-shopy??:-))
 
 
Krásný podzimní večer.
 
 
 
 
papa E.



 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...