pondělí 27. října 2014

Nákupy Ryor



 



 AHOJ, AHOJ,

 
 
Přeji příjemný pondělní večer.
 
Dnes jsem plánovitě vyrazila na nákupy.
 
 
V obchůdku Ryor jsem si pořídila tři výrobky, které jsem potřebovala.
 

 
Na doporučení jedné mojí známé, která pracuje pro společnost Ryor jsem si pořídila Denní krém Mořské řasy 50ml za 106Kč.
 


Jedná se o polomastný lehký hydratační krém. Díky vysokému obsahu minerálních látek pleť zpevňuje.
 


Je určen pro všechny věkové kategorie a typy pleti. Obsahuje avokádový a jojobový olej, vyživuje a zpevňuje pokožku. Betaglukan chrání pokožku proti vnějším vlivům, neobsahuje ropné látky a oleje. Je dermatologicky testován.
 
 


Uvnitř balení naleznete také samolepky, kterými si kalíšky polepíte a hned víte, který máte použít :-)) velmi praktické.
 
 



Noční krém Mořské řasy s obsahem 50ml stál také 106Kč.
 


Jedná se o lehký, jemný, snadno vstřebatelný regenerační krém. Extrakty z mořských řas podporují zpevnění pokožky a její hydrataci.
 
 



Je určen pro všechny věkové kategorie, zpevňuje a hydratuje pokožku. Obsahuje vitamin E-vitamin krásy a mládí. Intenzivně působí proti vráskám. Je určen pro normální, smíšenou, suchou i citlivou pleť. Je dermatologicky testován.
 
 


Opět skvělá samolepka se symbolem noci čili měsíčku.
 
 



Poslední výrobek, který jsem si pořídila je dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti 150ml za 103 Kč.
 










Slouží k večernímu odličování pleti včetně očí, které se skládá ze dvou částí - 1. Čištění odličovací emulzí, které odstraní voděodolný make-up, řasenku a další nečistoty a 2. dočištění tonikem RYOR dle typu pleti, které odstraní pot a zbylé nečistoty. Obsahuje extrakt ze světlíku lékařského a komplex hydratačních látek. Emulze není parfemována. Před použitím protřepejte.
Dermatologicky testována.
 
 





Tento produkt je jeden z nejprodávanějších a nejoblíbenějších :-)) Také mi byl doporučen.
 
 
Těším se až začnu výrobky používat a zkoušet.
 
Nyní mám krémy na obličej z řady Q10 a jsem velice spokojená.
 
 
Poměr cena kvalita je skvělá a vřele všem doporučuji.
 
 


Toto byl nákup v krámku Ryor v Praze na Národní třídě v Paláci Metro.
 
 



 
 
 
 
Přeji všem krásný pondělní večer a užijte si zítřejší sváteční den.
 
 
My půjdeme ven a potom do čajovny. :-)) už se opravdu těším.
 
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...