pátek 10. října 2014

Můj WISHLIST



Ahoj, ahoj,

 

Krásné páteční odpoledne Vám přeji.
 
 
Dnešní článek bude o tom, co bych si někdy ráda pořídila.
 
Není toho mnoho, pro někoho to budou nezajímavé produkty, ale mě oslovily.
 
 


Opět bych si ráda pořídila parfém od Thierry Mugler Angel. Silná a kořenitá vůně.
 
 


Tato vůně mě toto léto velice oslovila a proto je na mám seznamu. Dior Miss Chérie.
 
 



Černé mýdlo od značky Lush, proti černým tečkám na obličeji a pro celkové vytištění pleti. Toto mýdlo mi vřela doporučovala kamarádka a i spousta blogerek ho chválí.
 


Ráda bych si složila paletku očních stínů od Inglogu. Ano raději bych chtěla paletku od Inglot než od UD.
 
 


Nějaký lak na nehty od OPI, by mě opravdu potěšil.
 
 


NARS - snad ani netřeba představovat :-) velice ráda bych jednu tvářenku vlastnila.
 
 


Nejsem tvářenkomil, jen se mi tento obrázek líbil, ráda bych měla nějaký produkt na tvář od značky The Balm.
 
 



Velkou radost by mi udělala nějaká pěkná rtěnka od značky MAC.
 
 



Produkt na tvář od značky Miláni by byl také krásným potěšením.
 
 



EOS - velice ráda bych tento balzámek vyzkoušela.
 
 



Moc bych si přála  mít nekončící zásobu vonných svící Yankee Candle.
 
 
 
 
Tak, tímto končím svůj seznam :-)
 
 
 

Samozřejmě si nejvíc přeji, abych já a moji blízcí byli ZDRAVÍ A SPOKOJENÍ!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
 
Máte s produkty zkušenosti?? Doporučíte mi nějaké jiné??
 
 
 
Mějte opravdu krásný den.
 
 
Papa E.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...