úterý 14. října 2014

Moji oblíbenci za poslední dobu












AHOJ, AHOJ,

 
 
Dneska Vám ještě přináším jeden článek a to o mých současných oblíbencích.
 
 


Na čištění pleti mám nyní nejradši peelingový čistič od značky Garnier DM.
 


Na hydrataci chodidel miluji krémy od Avonu a nyní mám s makadamovými ořechy.
Dalším oblíbencem z Avonu je krém na ruce s kolagenem.
 



Na tělo jsem si oblíbila úplně nejvíce tělové máslo z Lidlu značky Cien. Já ho mám s vůní manga. Nádherně hydratuje a krásně se vsakuje.
 


Na hydrataci rtů rozhodně Carmex lip balm, ze začátku jsem si nemohla zvyknout na tu mentolovou příchuť, ale nyní je to vše v naprostém pořádku.
Mou oblíbenou rtěnkou je od značky Rimmel Kate v odstínu 105.
Posledním produktem na rty je lesk od značky Essence v odstínu 15 True Love.
 
 




Jelikož je podzim a blíží se doba zimy a dušiček, ano dušiček, my doma halloween neslavíme jsou pochopitelně svíčky.
 




Tak to jsou mí oblíbenci :-.))
 
Mějte krásné dny.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...