čtvrtek 23. října 2014

Moje sbírka kosmetiky essence



AHOJ, AHOJ,

 

Přeji krásné čtvrteční poledne.

 
Jelikož se blíží velký výprodej právě značky essence, tak Vám chci ukázat mou sbírku.
 
Můj první výrobek od značky essence byl krém na ruce, který jsem dostala od své bývalé kolegyně.
Nebyl špatný, ale já preferuji krémy na ruce od Avonu.
 


Také vlastním tři laky na nehty. Dva pískové, které jsou na nehtech opravdu krásné a pak jeden černý s rozpraskaným dojmem.
 


Toto je moje celá sbírka kosmetiky essence.
 


Pro fixaci makeupu používám transparentní pudr all about matt a jsem s ním velice spokojená.
 


Na úpravu obočí používám sadu eyebrow stylist set. V sadě je šikovně vložen i kartáček, se kterým si obočí dobarvuji.
 




 
 
Mám také dvoje oční stíny 3D.
 


Stíny vlevo se jmenují Irresistible emeralds v odstínu 12 a stíny vpravo se jmenují irresistible midnight date v odstínu 09.
 


Stíny mají pěkný 3D vzhled. Docela dost práší a pigmentace není dobrá a výdrž také ne.
 


Posledním produktem na oči je voděodolná řasenka.
 


Get big lashes volume boost waterproof. Řasenka je skutečně voděodolná, ale špatně se odličuje. Dělá pěkné dlouhé a husté řasy a má pěkný střední kartáček.
 







Přesouváme se k rtům. Tento lesk XXXL shine v odstínu 15 true love nostím s sebou v kabelce a používám ho denně.
 


Má příjemnou konzistenci, nelepí a docela i hydratuje. Výdrž není nijak valná, ale proto ho nosím s sebou. Barvička mi vyhovuje.
 


Toto je moje první rtěnka od této značky. Líbí se mi vyražené logo na samotné rtěnce.
 


Já jí mám v odstínu 07 natural beauty.
 


Jedná se o takovou nenápadnou nude až růžově přirozenou barvičku. Rtěnka je velice jemná a docela i dobře hydratuje, ale opět výdrž není příliš dlouhá.
 


Poslední můj výrobek od značky essence je tato výraznější rtěnka.
 
 


V odstínu 04 On the catwalk.
 
 


Jedná se o takovou fialovější rtěnku, která se hodí pro výraznější příležitosti. Mě vyhovuje. Hydratuje, ale výdrž není dlouhá.
 
 
 
Za mě mohu výrobky essence doporučit. Již jen z důvodu jejich dostupnosti a poměr cena kvalita je dobrá. :-)
 
 
Již teď se těším na essence výprodej, který se uskuteční v listopadu 2014.
 
 
Tak to je ode mě vše, přeji Vám krásné podzimní dny.
 
 
papa E.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...