úterý 14. října 2014

Moje pravidelné mytí štětců




 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dneska bych Vám ráda napsala pár řádků a typů, jak myji kosmetické štětce já.
 
 
Já štětce myji v dlani  pod tekoucí vodou s mycím gelem na intimní hygienu z Lidlu od značky Cien, který se mi velice osvědčil, jelikož je jemný a dobře čistí.
 
 
 
Gel si nanesu do dlaně, trochu ji přivřu a navlhčeným štětcem mydlím a myji štětec - i několikrát, dle potřeby, poté vodou omyji.
 
 


Takto vypadá samotné mytí.
 


 
Vzhled umytých štětců.
 




Dneska jsem myla dva druhy štětců, na tvář a na oči. Jedny z Asie a jedny od Petra Lovely Hair, recenzi čekejte obratem. :-))
 
Štětce nechávám přirozeně uschnout.
 
Snažím se o mytí 1x do týdne.
 
 
 
Jak často myjete štětce Vy a vysušujete je fénem??
Budu ráda za Váš komentář.
 
 
 
Mějte krásné dny
 
 
 
papa E.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...