neděle 26. října 2014

Moje momentální sbírka vosků YC



AHOJ, AHOJ,

 
 
Krásný nedělní den Vám všem přeji.
 
 
Dneska Vám představím moje vonné vosky do aromalampy od YC.
Tyto vosky jistě všichni znáte a netřeba je představovat.
 

Já osobně mám vosky daleko raději než svíčky. Vosky můžete dle libosti střídat a zkoušet nové vůně častěji. Navíc svíčka Vás vyjde na 500Kč a vosk na 55Kč.
 

Nyní mám šest vosků do zásoby na podzimní pálení.
 


 
 
Midnight oasis neboli volně přeloženo půlnoční oáza voní velice silně a aromaticky. Už se na tento vosk moc těším.
 


Vanilla chai je také silnější vůně s kořeněným a sladkým nádechem. Na podzim ideální.
 


Silver birch neboli stříbrná bříza je taková přírodní vůně plná svěžesti.
 
 



Honey and spice je nádherná kořeněná vůně a nádherně provoní i větší prostory. Tento vosk jsem již měla a ráda jsem si ho pořídila znovu.
 
 



Franch lavendr - fr. levandule, také jaká jiná je nádherná levandulová a svěží vůně. Moje oblíbená, kterou si kupuji stále dokola.
 
 



Soft blanket - tento vosk voní po bavlně a po čistotě, jsem velice zvědavá na jeho vůni. Navíc má nádherný obal.
 
 
 







 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...