sobota 4. října 2014

Moje kosmetická taštička - aneb, co nosím s sebou v kabelce ...



Ahoj ahoj,

jsem tady znovu a nyní s mojí kosmetickou taštičkou, kterou s sebou nosím ve své kabelce či tašce. :-))

  • Samotná taštička je od Vitnamců a stála mě cca 35-40Kč.
  • Nesmí tam chybět: krém na ruce - nyní  mám máslo od Alerde, je malé, skladné, příjemně hydratuje a pěkně voní, dostala jsem ho dárkem, takže bohužel nemohu sloužit cenou.
  • Další nedílnou součástí je toaletní voda, já nenosím s sebou zásadně své drahé a pro mě tak cenné parfémy - nyní tam mám Avon Scent Essence sparkly citrus -příjemná vůně, ale nic moc, znova bych si ji neobjednala.
  • Na drobné nedokonalosti nosím i korektor - můj je od Avonu v odstínu Medium, za mě nic moc - neobjednám si znovu, Avon má daleko lepší korektory. :-)
  • Řasenku s sebou beru pro případ, že by bylo potřeba se domalovat, nikdy jsem toho sice nevyužila, ale já raději ji s sebou mám, více věcí než-li méně - toto je opět produkt od Avonu Color Trend lengthening mascara - byla jsem s ní velice spokojená a objednala bych si ji znovu - poměr cena a kvalita tak super :-) navíc má klasický kartáček a tem mě vyhovuje absolutně nejvíce.
  • Dále tam mám rtěnku v odstínu nude - She 040 - mohu doporučit, příjemná a neurazí snad nikoho - poměr cena kvalita odpovídá.
  • Pokračujeme balzámkem  na rty, který mám nyní nový - Maybelline  BABY Lips - dobrý mohu za mě doporučit.
  • Dezinfekční gel od DM snad ani nemusím představovat :-)
  • Mezizubní párátka opět z DM jsou také velice praktické :-)
  • Zrcátko je od kamarádky a je, tuším z Flerz.cz
  • Praktické nůžtičky se vždy hodí a nejen mě, jsou od Vietnamců za cca 25Kč.
  • Tic Tac to nejsou - mám v tom léky na bolest hlavy.
  • Hygienická nezbytná pomůcka, vždy s sebou.
  • Dřevěná propiska je od mé maminky a psala jsem jí maturitní práci a přijímačky na VŠ, spíš se jedná o nostalgickou záležitost, ale nesmí u mě niky chybět. :-)
  • Nožík se mi tolikrát osvědčil - je to nožík po mém dědečkovi z Poldovky. :-)), opět nostalgie.

Třeba jste překvapeni, kolik toho s sebou nosím, ale mě to přijde naopak praktické.

Na co Vy s sebou pravidelně nosíte a co nesmí chybět ve Vaší kabelce či batohu ?

Krásné dny, leč již trochu podzimní :-))

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...