pondělí 6. října 2014

Nákupy - vosky od Yankee candele




Krásný začátek pracovního týdne bych Vám ráda popřála :-))

Dneska jsem si došla cíleně koupit k nám do menšího květinářství http://kvetinarstviuskritka.webnode.cz/ vosky YANKEE CANDELE. Jeden vosk vydrží  v aromalampě cca 8h a krásně provoní byt. Samotný vosk na e-shopu YC stojí 55Kč a já ho kupuji za stejnou cenu. http://www.yankeesvicky.cz/e-shop/vune-dle-provedeni/vosky-do-aromalamp/
 
Dnes jsem si pořídila podzimní vůně.

Koupila jsem si hned čtyři vosky se záměrem, že tři budu darovat :-))


A tady jsou vůně pro měsíc ŘÍJEN:-)) http://www.yankeesvicky.cz/e-shop/vune-dle-typu/vune-mesice-rijna/ 
  • První se jmenuje GHOSTLY TREATS  a je z podzimní Halloween řady.
  • Druhý vosk se jmenuje  SILVE BIRCH  a je to s vůní břízy, také podzimní vůně.
  • Třetí vosk se jmenuje HONEY SPICE a prý je to spíše zimní záležitost, ale já mám ráda výrazné vůně.
  • Poslední a to  čtvrtý vosk se jmenuje  SPARKLING CINNAMON. Jistě to bude kořenitá a příjemná vůně.
A jak jste na tom Vy, máte rádi podzimní vůně v bytě?? :-))
 
Přeji krásný den
 
papa E.
 

  • Dneska odpoledne jsem zašla do Levných knih, také je jistě známe a koupila tam aroma lampičku za výhodných 39Kč, tak se Vám musím pochlubit. Jednu mám pro sebe a druhá poslouží spolu s voskem jako dárek. :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...