pátek 10. října 2014

DOPLŇKY

 
 
 

AHOJ, AHOJ

 

 

Nyní bych Vám ráda ukázala, jaké doplňky mě oslovují.
 
 
 



Prsten od značky Bvlgari je naprosto nádherný a toužím po něm delší dobu. Problém je cena. Prsten je z bílého a žlutého zlata. Je poměrně masivní, naprosto ideální pro moje větší prstíky.
 





 
Tradiční Česká značka PRIM vyrábí řadu let hodinky a tyto zaujaly mne.
 
 



Kožená kabelka od značky Longchamp je prosto ideální svou velikostí a praktičností. Bohužel cena se pohybuje cca okolo 13.000,- Kč.
Jednu tuto kabelku má již pět let, je z řady textilních kabelek a za mě veliká chvála.
 
 
 


Mojí oblíbenou obuví jsou jakékoli placaté boty. Podpatky nenosím a ani na nich neumím chodit. Balerýnky, mokasíny či tenisky jsou mými oblíbenci.
 
 


Tyto baleríny od Michael Kors se mi velice líbí.
 
 
 
 
No a jaké doplňky oslovují Vás?? Také to máte podobně s podpatky??
 
 
 
Krásné dny Vám přeji :-))
 
 
papa E.





 
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...