středa 8. října 2014

Co právě testuji 1




Ahoj, ahoj,

 
Přináším článek na téma, CO PRÁVĚ TESTUJI.


  • Micelární vodu Garnier 400ml za 149Kč v DM drogerii jsem si pořídila na základě pochvalné recenze jedné blogerky.  

  • Tato micelární voda příjemně odličuje, pleť nevysušuje a nedráždí. Do očí mi příliš nevyhovuje, jelikož mám opravdu extra citlivé oční okolí a samotné oči.


  • Před touto micelární vodou jsem používala Biodermu,a když tyto dvě micelární vody porovnám, tak vítěz je jasný a to Bioderma z lékárny. Ještě před tím jsem vyzkoušela micelární vodu od značky Bourjois ta má za mě palec dolů. Pálila do očí a celkově docela stahovala pleť.
  • Tento výrobek jsem nikdy před tím nevyzkoušela.



  • Nyní používám masku na obličej od Značky Avon z řady Planet Spa s názvem Bali Botanica. Maska má obsah 75ml a vyšla mě na 69Kč v akci.



  • Maska je příjemná a voní po citronové trávě. Má krémovou bílou barvu a dobře zasychá a nevysušuje pleť, naopak pěkně hydratuje.


  • Já masky nyní nově nanáším na pleť štětečkem. Je to mnohem pohodlnější a aplikace masky je preciznější.



  • Tento štětec jsem koupila v Sephoře za necelých 300Kč. Původně na doporučení jedné blogerky na makeup, ale tento záměr nebyl dobrý a nyní má mnohem lepší uplatnění. Jen mi přijde docela luxus mít štětec na masky za 300Kč.


  •  Must - have foundation. Fond de teint 10 - přesný název štětce - Sephora 300Kč



  • Ani já jsem neodolala a v limitované edici značky Bale jsem si pořídila sprchový gel s vůní MANGO MAMBO. Je to opravdu svěží a příjemná vůně, mohu jedině doporučit. Krásně voní a dobře pění.
  • V balení je 300ml a stojí 30Kč.






Tak a co nyní používáte Vy??
 
Poradíte mi Vaše oblíbené výrobky :-)
 
 
Krásný den
 
papa E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...