pátek 31. října 2014

Bárterová výměna s mojí kamarádkou :-))




AHOJ, AHOJ,

 

 

Zítra mi opět moje kamarádka a báječná sousedka přinese nějaké oblečení, tak jsem si pro ní také něco připravila.
 
Rozhodla jsem se, že to pojmu bárterově. :-))
 
 


Jelikož mi za poslední měsíc přinesla již 4x plnou obrovskou tašku báječného oblečení, tak se jí chci dostatečně odměnit.
 
 


Tuto vínovou kabelku jsem pořídila v Avonu. Jedná s o koženku a vyšla mě na 350Kč.
V katalogu na mě působila jinak, já bych ji bohužel nevyužila, tak snad udělá službu jinde. Přijde mi vhodná právě nyní na podzim.
 


Dále pro ni mám tělové máslo z řady Planet Spa, se kterým jsem byla maximálně spokojená. Je to novinka.
 
 


Sprchových gelů není nikdy dost, tak jí daruji toto z SRN z obchodu Aldi. Je to příjemný sprchový gel s vůní limetky a citronové trávy.
 
 





 Tak, to je můj bárter pro moji kamarádku. :-))


Krásné dny Vám přeji.


papa E.
 
 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...