čtvrtek 9. října 2014

Kosmetika "do zásoby" :-)
















 Ahoj, ahoj,

 
 
Krásné slunné odpoledne Vám přeji.
 
 
Ráda bych Vám představila mojí zásobu kosmetiky "do zásoby".
 
 



Kosmetiku mám uloženou v pravých dveřích této komody, kterou máme v obývacím pokoji.
Ve skříňce jsou dvě poličky a kosmetika "do zásoby" se mi vejde jen do jedné poličky:-) no nejsem já to spořivá?? :-)
 




Produkty se snažím mít uspořádané dle použití tj. šampony k šamponum a tělové krémy k máslům atd.
 
 



V kosmetice "do zásoby" najdete šampony, kondicionery, sprchové gely, deodoranty, tělové krémy, krémy na nohy, peeling, micelární vodu, odlakovače, tonikum s alkoholem, čistící gel na pleť a vlhčené ubrousky.
 
Kosmetiku, kterou mám pro manžela jsem nezahrnovala.
 
 





V této kosmetice jsou zastoupeny tyto značky: Avon, Balea, Rexona, Lorear Paris, Dermacol, Schauma, Johnson Baby a Fa.
 
 



31 výrobků je na fotografiích. :-)
 
 
 
 
A co si rádi kupujete Vy do zásoby?? :-))
 
 
 
 
Krásný den přeji.
 
 
 
papa E.



 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...